Etiketter

söndag 25 september 2011

Strumpbyxor på alla mina bebisar

Jag tycker att strumpbyxor på bebisar är jätte gulligt, det sötaste som finns.... Har alltid haft till mina två äldsta, hittade fina pojkstrumpbyxor bruna med nalle puh, gröna med bilar och blåa med kalle anka.

Men Malicen kan inte ha, jag blir ledsen när jag inte kan ha en klänning och ett par strumbyxor på henne.
Det liksom hör till, en liten tjej och hon kunde inte bli sötare i strumpbyxor och klänning.

Problemet är att hon inte kan ha strumpa på ena foten med skor och skena för att hon får skoskav.

Något positivt är att när det är kväll så väntar hon på att man ska klicka på skenan när hon ligger i sin säng, hon kan inte somna utan skenan. Nu slipper jag bära omkring henne tills hon somnar på kvällen.

1 kommentar:

  1. Ett tips.. Jag klipper av fötterna på strumpbyxorna så min lilla tös kan ha det o klänning. Blir hur fint som helst:))
    Skönt att det går bra med skenan!

    SvaraRadera