Etiketter

tisdag 13 september 2011

Positivt tänkande

Jag har tänkt väldigt positivt till skorna för Malicens skull. Men hon är verkligen svårflörtad. När jag tar av skorna så blir det en glad och sprallig bebis. Har hela tiden tänkt: hon vänjer sig, eller hon vet inget annat så här är det. Men nu när jag tittar på henne hur annorlunda hon är utan så tycker jag synd om henne. Hoppas verkligen att hon blir av med skorna dagtid nu på 6 månaders kontrollen. Hon är så snäll och säger inget när skon klämmer.

Igår var jag på sjukhuset och fixade till inlägget i hennes sko. Det klämde på hennes knöl. Nu är det bättre.Det är väldigt påfrestande för mig men säkert för henne med. Med skenan är det svårt att bära, amma och för henne röra sig. Varför jag skriver detta är för att alla vi som har detta och är med om detta har våra problem. Kämpar och sliter med skorna, det är bara att hålla ut. Det har varit en jobbig tid den senaste veckan. Men tänk positivt att detta ger resultat och hur viktigt det är för barnets skull. Det är trots allt hennes fot, den MÅSTE bara bli bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar