Etiketter

onsdag 12 oktober 2011

6 månader

Lång och smal är hon, inte som mina andra två var. Hon gick inte upp i vikt så vi får kolla upp det om tre veckor. 76 cm och väger 8520g.
Det är svårt att få vissa kläder att passa.
Idag började jag i en mammagrupp på BVC. Hon tittade nyfiket en stund på alla bebisarna och var rätt så stel. Hon är lite rädd för främmande människor just nu. Men efter ett teg slappnade hon av och började prata högt på sitt lilla bebis språk. Så nu har jag en till som avbryter mig när jag pratar.

Snart är det dax att besöka ortopeden och få hennes dom, ska hon vara utan skorna på dagarna eller inte.

En i mammagruppen känner en pojke som har vridfot på båda fötterna och är sju år. Nu ska han op och gipsas igen. Det är detta man strävar efter att slippa med den nya metoden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar